niedziela, 20 października 2013

Krótkie informacje: #1

Kilka informacji, które powinniście znać:

1. Kolejna część miniaturki jest napisana w połowie (może trochę więcej). Przepraszam bardzo, ale nadchodzący tydzień jest takim, którego każdy z nas chce uniknąć. Sześć kartkówek i dwa testy to sporo, szczególnie dla mnie (orłem z historii nie jestem, zdarza się). Obiecuję, że w następną środę COŚ dodam.

2. Dlaczego COŚ? Nie wiem, czy zdołam dokończyć kolejną część „Rajskich wakacji”. Muszę jakoś dobrze zbudować pewną scenę, a to wymaga przemyśleń i ciągłych poprawek. W zanadrzu mam jedną miniaturkę, którą napisałam kiedyś na poczekaniu. Zobaczymy, jak mi to wszystko wyjdzie.

3. Jeżeli przeczytacie moją notkę, to byłoby miło, gdyby pojawiła się pod nią Wasza opinia. Istotne dla mnie są komentarze, ponieważ mogę sobie poczytać czy piszę dobrze, czy źle. Bardzo lubię konstruktywną krytykę – jest dla mnie niezwykle motywująca i pozwala mi na doskonalenie tego, co piszę. Nie musicie pisać wybitnie długich komentarzy. „Fajny rozdział, czekam na kolejny!” albo „Nie podobało mi się. Zmień trochę konstrukcje zdań, dodaj więcej tego, odejmij tamtego. Jest ok., ale może być lepiej”, nie są rozbudowane, a jednak mnie motywują. Każdy komentarz mile widziany!

To chyba tyle. Jeżeli mi się coś przypomni, szybko dopiszę.
Jeszcze raz przepraszam za brak notki.

Do soboty (być może wcześniej…),

Halt Wenner :)

2 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością na kolejną część miniaturki lub inną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce narzekac czy cos ale minal rok a twojej cudownej miniaturki nie ma. Bardzo podoba mi sie jak piszesz. Tak elegancko.

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń